Translate

sobota 26. března 2016

Sobota 26.3.2016

Jsem unavená,unavená,unavená.....
Nebo možná jenom líná ,nevím ??

Musím se do všeho nutit ...
I do věcí,které mě těší...
Čtyři dny volna...

Slíbila jsem Barunce ušít domeček pro Majdu a pořád to odkládám...

Stále mi chybí došít March 17-20 a March 25-26 ,odpoledne už i 27 :-( ...

Rozešitý quilt pro Adélku leží pořád vedle mašiny...

Chtěla jsem si ušít něco nového do Prahy na PPM ,třeba alespoň novou tašku nebo nějakou parádu na sebe ,mám rozpletený svetr,ale ten už určitě nestihnu doplést...


2 komentáře:

  1. To máme každá, občas...Máš toho moc, ještě chodíš do práce a každodenní šití??? Potřebuje to chvíli aktivního odpočinku a popovídání s někým stejně naladěným....Hezký den i velikonoce....

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné velikonoce i tobě :-))

    OdpovědětVymazat